Наукова періодика України Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]


Зіньковська Д. 
Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового аудиту / Д. Зіньковська // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 5. - С. 85-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2018_5_7
На сучасному етапі економічного розвитку підприємства функціонують в умовах динамічного маркетингового середовища, яке характеризується нестабільністю та постійними змінами. Саме тому першочерговим завданням для підприємств, які прагнуть зберегти та посилити свої конкурентні позиції, є вибір ефективного маркетингового аналітичного інструментарію. Питанням формування ефективного маркетингового інструментарію займалось багато вітчизняних та зарубіжних вчених, однак вивчені дослідженя показують, що не існує єдиного підходу та концепції його формування. Зазначено, що економіка України має свої специфічні риси, які необхідно враховувати при формуванні аналітичного інструментарію. Обраний інструментарій має забезпечувати комплексне та глибинне дослідження поточного стану підприємства, його місця на ринку, визначення найбільш вагомих факторів впливу макромаркетингового середовища, а також виявлення шляхів протидії негативним факторам, максимального використання потенційних можливостей та виявлення стратегічних напрямків розвитку компанії. Виконання визначених завдань може забезпечити інструментарій маркетингового аудиту, який включає такі інструменти як діагностика маркетингової політики, форсайт, бенчмаркінг. Дані інструменти у взаємозвязку дозволяють досягнути синергетичного ефекту та посилити ефективність їх у процесі дослідження, зробити його максимально глибоким та комплексним. На підгрунті данних, зібраних в результаті дослідження формується програма заходів із адаптації маркетингової стратегії підприємства та подальшого ефективного стратегування у компанії. Запропоновано перелік стратегічних напрямків розвитку підприємств в залежності від їх розміру та результатів проведення маркетингового аудиту. Запропоновані матриці стратегічних альтернатив доцільно використовувати при формуванні плану заходів із корегування та адаптації маркетингової стратегії підприємства.
  Повний текст PDF - 496.086 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зіньковська Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зіньковська Д. Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового аудиту / Д. Зіньковська // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 5. - С. 85-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2018_5_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зіньковська Дар'я Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського