Наукова періодика України Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]


Чебан Р. 
Сегментування ринку молока та молочної продукції в Україні / Р. Чебан // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 4. - С. 154-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2018_4_12
Економічні умови, які склалися в останні роки в Україні, ставлять перед галуззю завдання задовольнити не тільки внутрішню потребу у високоякісній продукції, а й забезпечити населення високоякісною продукцією та вийти на ринок країн ЄС. За умов розширення конкуренції все більшого значення для забезпечення стабільності виробництва і рентабельності продукції набуває такий фактор, як стан загальної кон'юнктури ринку. У рамках аналізу ринкової кон'юнктури вивчення сегментування ринку - необхідна умова формування цілісної картини стану ринку, що потрібна для створення державної економічної та соціальної політики регулювання ринку. Лише визначивши обсяги споживання та основні групи споживачів, можна приймати рішення щодо необхідності тих чи інших змін в галузі.
  Повний текст PDF - 319.912 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чебан Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чебан Р. Сегментування ринку молока та молочної продукції в Україні / Р. Чебан // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 4. - С. 154-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2018_4_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського