Наукова періодика України | Науковий вісник [Одеського національного економічного університету] | ||
Балджи М. Моделювання процесів прийняття маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості / М. Балджи, М. Мрук // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 1. - С. 36-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2018_1_6 Висвітлено питання застосування принципів моделювання при прийнятті маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості. Обгрунтовано методологічні підходи щодо моделювання процесів управлінських рішень. Проведено аналіз чайної галузі України та досліджені особливості внутрішнього і зовнішнього ринків. На прикладі підприємства з виробництва чаю досліджені переваги й недоліки існуючих маркетингових рішень, а також запропоновано адитивна модель розвитку підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Балджи М. Моделювання процесів прийняття маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості / М. Балджи, М. Мрук // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 1. - С. 36-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2018_1_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |