Наукова періодика України Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]


Богачова А. 
Кастомізація як інструмент продуктового маркетингу. Питання асортименту і калькулювання якості продукції / А. Богачова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 9. - С. 22-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_9_4
Розглянуто концепцію масової кастомізації, як сучасного інструмента продуктового маркетингу. Проаналізовано сучасні дослідження науковців щодо проблем калькулювання якості продукції. Запропоновано можливість використання непрямих методів відображення якості продукції та її рівня під час планування, калькулювання та обліку витрат виробництва. Сформовано основні методичні підходи до визначення впливу виробничо - технологічних та організаційних факторів на якість продукції та її рівень. Обгрунтовано пропозицію розподілу непрямих витрат пропорційно об'єму виробленої продукції у споживчих одиницях.
  Повний текст PDF - 191.142 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Богачова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Богачова А. Кастомізація як інструмент продуктового маркетингу. Питання асортименту і калькулювання якості продукції / А. Богачова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 9. - С. 22-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_9_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського