Наукова періодика України | Науковий вісник [Одеського національного економічного університету] | ||
Никифоренко В. Роль іміджу в створенні конкурентних переваг підприємства / В. Никифоренко, В. Кравченко // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 4. - С. 69-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_4_8 Розглянуто питання ролі іміджу в забезпеченні конкурентних переваг підприємства. Визначено функції позитивного іміджу та коло цінностей позитивного іміджу. В процесі дослідження визначено: основні складові іміджу підприємств, уточнено його функції та класифікацію; роль іміджу як складової конкурентних переваг підприємства. Проаналізовано погляди на значення іміджу у створенні репутації, ділового авторитету та формування конкурентних переваг підприємства. Визначено вплив іміджу на підвищення ефективності діяльності та посилення конкурентних переваг підприємства. Обгрунтовано, що розробка теоретичних положень і методичного інструментарію стратегічного управління іміджем підприємства за умов конкуренції є актуальною науковою проблемою, що має важливе значення, від рішення якої залежить конкурентоспроможність українських підприємств. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Никифоренко В. Роль іміджу в створенні конкурентних переваг підприємства / В. Никифоренко, В. Кравченко // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 4. - С. 69-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_4_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |