Наукова періодика України | Науковий вісник [Одеського національного економічного університету] | ||
Сергієнко Л. Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в контексті постмодерну / Л. Сергієнко, А. Грималюк // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 4. - С. 117-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_4_11 Показано, що концепція знакової цінності Ж. Бодрійяра може стати однією з найважливіших методологічних основ аналізу туристичного та готельно-ресторанного бізнесу в епоху постмодерна. Цей методологічний висновок може придбати і практичне значення для розвитку туристичного та готельно-ресторанного бізнесу в Україні і, зокрема, на її чорноморському узбережжі. Практичний висновок полягає в тому, що інвестиції в розвиток туристичного та, особливо, готельно-ресторанного бізнесу на чорноморському узбережжі України, що орієнтуються на світовий ринок послуг, повинні повною мірою враховувати вимоги, пов'язані з особливостями постмодерну. Цей висновок пов'язаний, насамперед, з тим, що традиційний стиль, відповідний як масовому сприйняттю вітчизняних відпочивальників і туристів, так і вітчизняному бізнес-класу, може виявитися застарілим і старомодним з точки зору європейських гостей. Він може багато в чому не збігатися зі стилем міжнародного та, насамперед, західноєвропейського бізнес-класу, для якого краща демонстрація "природної" відкритості багато в чому визначає знакову цінність послуг в епоху постмодерну. Таким чином, питання соціально- культурного розрізнення виходять на передній план у розвитку туристичного та готельно-ресторанного бізнесу в міру розширення кола очікуваних споживачів його послуг і виходу на міжнародний рівень. В якійсь мірі ця різниця смаків і стилів відображає не тільки соціально-культурні традиції, але і різні рівні історичного розвитку західного та пострадянського суспільства. Якщо західне суспільство давно минуло ступінь модернізації і увійшло в епоху постмодерну, то пострадянське суспільство знаходиться ще історично далеко від цього стану, в якому люди пожинають плоди попереднього економічного розвитку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сергієнко Л. Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в контексті постмодерну / Л. Сергієнко, А. Грималюк // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 4. - С. 117-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_4_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |