Наукова періодика України Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]


Тригуб К. 
Сучасна концепція маркетингу у формуванні стратегії економічного розвитку національної економіки / К. Тригуб, С. Хамініч // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 10. - С. 190-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_10_16
Досліджено проблематику зміни концепцій маркетингу в ході еволюції світової економіки. Теоретично обгрунтовано особливості основних концепцій маркетингу: виробничої, товарної, маркетингової, концепції традиційного маркетингу та глобальної. Визначено тенденції сучасних маркетингових концепцій та їх роль в формуванні стратегії економічного розвитку національної економіки. За результатами проведеного дослідження зроблено висновок, що нині в Україні існує традиційна парадигма маркетингу, основи якої були закладені ще в середині XX ст. Проте актуальними для умов сьогодення є концепції соціально-етичного маркетингу, маркетингу взаємодії та маркетингу інновацій, бо ці напрямки маркетингу включають безліч інструментів, які сучасний підприємець може використовувати для підвищення конкурентоспроможності бізнесу. Встановлено, що концепція інноваційного маркетингу є найбільш актуальною для вітчизняної економіки. Вона виокремлює пріоритети подальших досліджень у площині формування методології до переформатування основних напрямків вітчизняного маркетингу під світові стандарти та розробку нових теоретико-методичних підходів і інструментарію для впровадження світових досягнень на вітчизняних підприємствах і державному управлінні.
  Повний текст PDF - 425.48 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тригуб К.
  • Хамініч С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тригуб К. Сучасна концепція маркетингу у формуванні стратегії економічного розвитку національної економіки / К. Тригуб, С. Хамініч // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 10. - С. 190-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_10_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хамініч Світлана Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського