Наукова періодика України Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]


Sana Imran 
Impact of celebrity endorsement towards the brand’s image / Imran Sana // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 1-2. - С. 83-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_1-2_9
  Повний текст PDF - 177.654 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Sana I.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Sana Imran Impact of celebrity endorsement towards the brand’s image / Imran Sana // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 1-2. - С. 83-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_1-2_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського