Наукова періодика України | Науковий вісник [Одеського національного економічного університету] | ||
Sana Imran Impact of celebrity endorsement towards the brand’s image / Imran Sana // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 1-2. - С. 83-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_1-2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Sana Imran Impact of celebrity endorsement towards the brand’s image / Imran Sana // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 1-2. - С. 83-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_1-2_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |