Наукова періодика України Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]


Клепікова О. 
Моделювання діяльності аффіліейт маркетингу / О. Клепікова, Ю. Сільвестрова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2016. - № 7. - С. 31-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2016_7_5
Досліджено основні засади, напрями та процес діяльності аффіліейт маркетингу. Проаналізовано переваги та недоліки, можливості планування маркетингових кампаній, технічні вимоги для ефективної роботи, можливі фінансові ризики. Розроблено імітаційну модель одержання прибутку від діяльності аффіліейт маркетинга, яка надає можливість оцінити ефективність і результативність роботи офферу (товару або послуги). Проаналізовано розподіл фінансових потоків фірми-аффіліейту, найбільш дохідні оффери. Проведено імітаційні експерименти, на основі яких надано рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності аффіліейт фірми.
  Повний текст PDF - 278.033 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Клепікова О.
  • Сільвестрова Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Клепікова О. Моделювання діяльності аффіліейт маркетингу / О. Клепікова, Ю. Сільвестрова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2016. - № 7. - С. 31-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2016_7_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського