Наукова періодика України | Науковий вісник [Одеського національного економічного університету] | ||
Метіль Т. Розвиток форм франчайзингу у міжнародному маркетингу регіону / Т. Метіль // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2016. - № 6. - С. 145-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2016_6_13 Проведено експертизу переважності форм франчайзингу в регіональному відтворювальному циклі, виділено 4 види франчайзингу: збутовий, або франчайзинг виробника; торговий або товарний; виробничий; сервісний або франчайзинг у сфері обслуговування. Визначено, що класифікація франчайзингу може бути заснована на вивченні практики взаємозв'язку його учасників і специфіці побудови франчайзингового ланцюга. Встановлено пріоритети розвитку різноманітних видів франчайзингу по галузям в різних фазах відтворювального циклу регіональної економіки. Досліджено сутність міжнародного франчайзингу та підходи до інтерпретації його змістовних характеристик, що надало можливість ідентифікувати його як специфічну форму бізнесу; досліджено сутність використання під час формування програм розвитку зовнішньоекономічної діяльності регіону у межах процесу активізації регіонального виробничого процесу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Метіль Т. Розвиток форм франчайзингу у міжнародному маркетингу регіону / Т. Метіль // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2016. - № 6. - С. 145-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2016_6_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |