Наукова періодика України Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]


Kerekesha O. 
Optimization of the bank income and advertising expenses of deposits / O. Kerekesha, V. Piddubna // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2015. - № 12. - С. 97-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2015_12_10
The relevance of researching costs spent on online advertising as an important institutional factor in ensuring the competitiveness of banks in the new economic conditions, is justified by strengthening of the role of such advertising in the marketing communications caused by its benefits, the possibility of rapid replacement of the content of advertising messages, a focus on well-defined target group, combined optical and acoustic forms of information, two-way communication between the advertiser and the consumer. The author studied how various types of advertising tools orient customers on a service, influence the promotion of banking products, and in the sphere of accounting and control over advertising expenditures- the structure of costs, depending on the period of life of a promotional tool in the banking market has been studied.
  Повний текст PDF - 217.923 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kerekesha O.
  • Piddubna V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kerekesha O. Optimization of the bank income and advertising expenses of deposits / O. Kerekesha, V. Piddubna // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2015. - № 12. - С. 97-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2015_12_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського