Наукова періодика України | Науковий вісник [Одеського національного економічного університету] | ||
Загороднюк О. Особливості управління маркетинговою діяльністю в АПК / О. Загороднюк // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2015. - № 11. - С. 42-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2015_11_6 Мета роботи - аналіз особливостей сучасного управління маркетинговою діяльністю в аграрних формуваннях, обгрунтування необхідності формування системи управління маркетинговою діяльністю та визначення шляхів впровадження системи агромаркетингу в АПК України. Розвиток маркетингової діяльності в агропромислових формуваннях як складна соціально-економічна система має ряд особливостей і значною мірою залежить від дії факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, а також важелів державного регулювання аграрного виробництва. Сучасні економічні реалії вимагають розробки шляхів вдосконалення управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств. Впровадження у практичну діяльність сільськогосподарських товаровиробників маркетингового підходу здатне забезпечити швидку адаптацію підприємств аграрного сектору економіки до ринкового середовища та забезпечить його конкурентоспроможність і сталий розвиток. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Загороднюк О. Особливості управління маркетинговою діяльністю в АПК / О. Загороднюк // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2015. - № 11. - С. 42-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2015_11_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |