Наукова періодика України Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]


Фролова Л. 
Концептуальні положення щодо вибору маркетингової товарної стратегії підприємства / Л. Фролова, А. Наторіна // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2015. - № 10. - С. 188-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2015_10_17
Обгрунтовано концептуальну модель прийняття рішення щодо вибору маркетингової товарної стратегії підприємства, що складається з трьох структурних елементів - теоретичне, інформаційно-аналітичне та організаційне забезпечення, практична реалізація. В основу концептуальної моделі покладено систему принципів, що складають її базис, де ключову роль відіграють принципи орієнтація на споживача та інтероперабельність. Запропоновано розглядати прийняття рішення щодо вибору маркетингової товарної стратегії як корпоративний актив відповідного до чого наведено перелік його характеристик. Розроблено механізм прийняття рішення щодо вибору маркетингової товарної стратегії підприємства, який передбачає процес здійснення декомпозиції та враховує чинники маркетингового макро- та мікросередовищ, споживчі переваги на ринку, ефективність підсистем підприємства та сприяє підвищенню ефективності діяльності підприємства.
  Повний текст PDF - 568.891 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фролова Л.
  • Наторіна А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фролова Л. Концептуальні положення щодо вибору маркетингової товарної стратегії підприємства / Л. Фролова, А. Наторіна // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2015. - № 10. - С. 188-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2015_10_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фролова Лариса Володимирівна (економічні науки)
  • Фролова Людмила Сергіївна (фізичне виховання та спорт)
  • Наторіна Альона Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського