Наукова періодика України | Науковий вісник [Одеського національного економічного університету] | ||
Караван С. Оптимізація роботи маркетингової системи як фактора забезпечення інвестиційної привабливості організації / С. Караван // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2014. - № 5. - С. 73-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2014_5_10 Сьогодні підприємства працюють за умов жорсткої конкуренції. Тому виникає необхідність швидко реагувати на зміни зовнішнього середовища, та вдосконалювати свою діяльність. Безперервний розвиток стає запорукою успіху для будь якої організації. Проте цей процес вимагає залучення інвестицій, які саме і являються двигуном росту компанії та посилення її конкурентних переваг на ринку. Для залучення капіталу підприємство має підіймати рівень своє інвестиційної привабливості, а одним із способів досягнення цієї мети є оптимізація роботи маркетингової системи. Досліджено роль маркетингового відділу в організаціях, виявлено найбільш поширені проблеми в його роботі. Запропоновано заходи оптимізації функціонування, що націлені на покращання господарської діяльності підприємства в цілому та забезпечення його інвестиційної привабливості. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Караван С. Оптимізація роботи маркетингової системи як фактора забезпечення інвестиційної привабливості організації / С. Караван // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2014. - № 5. - С. 73-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2014_5_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |