Наукова періодика України Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]


Чумакова С. 
Методика маркетингової оцінки конкурентоспроможності машинобудівної продукції / С. Чумакова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2014. - № 3. - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2014_3_15
Запропоновано методику маркетингової оцінки конкурентоспроможності машинобудівної продукції, проведено її апробацію на прикладі розрахунку конкурентоспроможності металорізального встаткування з Кореї, Румунії та України на ринку СНД. Апробацію даної методики було проведено фірмою "Радарс" - російським представництвом ВАТ "ОЗРСВ" (м. Одеса). Проведено метод аналізу, який можна застосувати в широкому діапазоні умов у разі порівняно невеликого обсягу вихідних даних. Зазначено, що використання обгрунтованих маркетингових підходів призводить до більш широкого подання реальної конкурентоспроможності машинобудівної продукції, яка залежить не тільки зі співвідношення "ціна - якість", а й від критеріїв споживачів та ефективності маркетингу заводу-виробника.
  Повний текст PDF - 333.142 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чумакова С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чумакова С. Методика маркетингової оцінки конкурентоспроможності машинобудівної продукції / С. Чумакова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2014. - № 3. - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2014_3_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського