Наукова періодика України Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління


Роговий А. В. 
Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції / А. В. Роговий // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2014. - Вип. 4. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NvChdieu_2014_4_12
Висвітлено питання комунікаційного забезпечення підприємств упродовж інноваційного циклу продукції, наведено горизонтальний і вертикальний аналітичний зріз інноваційного процесу підприємств. Важливе науково-практичне значення має встановлена відповідність маркетингових комунікацій до етапів інноваційного циклу.
  Повний текст PDF - 326.419 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Роговий А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Роговий А. В. Застосування інструментів маркетингових комунікацій підприємств упродовж інноваційного циклу продукції / А. В. Роговий // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2014. - Вип. 4. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NvChdieu_2014_4_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Роговий Андрій Віталійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського