Наукова періодика України Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління


Майковська В. І. 
Сутність ефективного мерчандайзингу при просуванні товарів Private Label / В. І. Майковська, Т. С. Солониченко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2014. - Вип. 1. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NvChdieu_2014_1_19
  Повний текст PDF - 163.739 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Майковська В.
  • Солониченко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Майковська В. І. Сутність ефективного мерчандайзингу при просуванні товарів Private Label / В. І. Майковська, Т. С. Солониченко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2014. - Вип. 1. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NvChdieu_2014_1_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського