Наукова періодика України | Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління | ||
Майковська В. І. Сутність ефективного мерчандайзингу при просуванні товарів Private Label / В. І. Майковська, Т. С. Солониченко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2014. - Вип. 1. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NvChdieu_2014_1_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Майковська В. І. Сутність ефективного мерчандайзингу при просуванні товарів Private Label / В. І. Майковська, Т. С. Солониченко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2014. - Вип. 1. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NvChdieu_2014_1_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |