Наукова періодика України | Науково-технічний бюлетень Державного науково-дослідного контрольного інституту ветеринарних препаратів та кормових добавок і Інституту біології тварин | ||
Величко В. О. Маркетинг, як ефективний фактор досліджень конкурентоспроможності на ринку продукції для ветмедицини / В. О. Величко, Т. Є. Сенишина, А. В. Гримак // Науково-технічний бюлетень Інституту біології тварин і Державного науково-дослідного контрольного інституту ветпрепаратів та кормових добавок. - 2014. - Вип. 15, № 2-3. - С. 320-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntbibt_2014_15_2-3_64 Для ветеринарної медицини, зокрема підприємств, які випускають ветпрепарати, кормові домішки, засоби ветмедицини, важливим є впровадження маркетингу. Знання принципів і основ маркетингової діяльності сприяє зменшенню виробничого ризику, відпрацюванню найбільш оптимальних умов організації виробництва і поставок продукції на ринок, підвищує впевненість у відносинах із конкурентами. Саме через систему впровадженого маркетингу можливо відслідковувати і бути активним учасником ринкових процесів, налагодити ефективну ринкову діяльність. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Величко В. О. Маркетинг, як ефективний фактор досліджень конкурентоспроможності на ринку продукції для ветмедицини / В. О. Величко, Т. Є. Сенишина, А. В. Гримак // Науково-технічний бюлетень Інституту біології тварин і Державного науково-дослідного контрольного інституту ветпрепаратів та кормових добавок. - 2014. - Вип. 15, № 2-3. - С. 320-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntbibt_2014_15_2-3_64. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |