Наукова періодика України | Наукові студії із соціальної та політичної психології | ||
Кальба Я. Є. Психологічні механізми впливу реклами на свідомість та поведінку людини / Я. Є. Кальба // Наукові студії із соціальної та політичної психології. - 2011. - Вип. 27. - С. 157-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2011_27_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кальба Я. Є. Психологічні механізми впливу реклами на свідомість та поведінку людини / Я. Є. Кальба // Наукові студії із соціальної та політичної психології. - 2011. - Вип. 27. - С. 157-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2011_27_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |