Наукова періодика України Наукова скарбниця освіти Донеччини


Посторонко А. І. 
Експериментальна перевірка методики використання електронного навчального курсу при вивченні загальної хімічної технології та її вплив на афектну сферу студентів / А. І. Посторонко, А. О. Ворох // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2013. - № 1. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2013_1_14
Розглянуто питання експериментальної перевірки ефективності методики використання електронних навчальних курсів щодо їх впливу на когнітивну сферу студентів у процесі вивчення загальної хімічної технології майбутніми інженерами на основі оптимально підібраних критеріїв. Наведено алгоритм визначення достовірності збігу і відмінностей характеристик порівнювальних вибірок для експериментальних даних, що виміряні у шкалі відношень, за допомогою критерію Крамера - Уелча. Подано порівняння характеристик контрольної та експериментальної груп після завершення експерименту. Зроблено висновок, що застосування електронного навчального курсу з загальної хімічної технології у процесі підготовки майбутніх інженерів дозволило удосконалити освітній процес та підвищити його ефективність щодо когнітивної сфери.Рассмотрены вопросы экспериментальной проверки эффективности методики использования электронных учебных курсов относительно их влияния на когнитивную сферу студентов при изучении общей химической технологии будущими инженерами на основе оптимально подобранных критериев. Представлен алгоритм определения достоверности совпадения и различий характеристик сравниваемых выборок для экспериментальных данных, измеренных в шкале отношений, с помощью критерия Крамера - Уэлча. Дано сравнение характеристик контрольной и экспериментальной групп по завершению эксперимента. Сделан вывод о том, что применение электронного учебного курса по общей химической технологии при подготовке будущих инженеров позволило усовершенствовать образовательный процесс и повысить его эффективность относительно когнитивной сферы.The experimental verification of the effectiveness of methods of using e-learning courses for their effects on cognition of students in the study of the general chemical engineers of the future technology based on optimally selected criteria. The algorithm for determining the validity of matching the characteristics and differences compared samples for experimental data measured in a ratio scale, using the criterion of the Cramer-Welch. Posted comparing characteristics of control and experimental groups at the end of the experiment. It is concluded that the use of e-learning course on the general chemical technology in preparing future engineers allowed to improve the educational process and to increase its efficiency by cognitive students.
  Повний текст PDF - 515.313 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Посторонко А.
  • Ворох А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Посторонко А. І. Експериментальна перевірка методики використання електронного навчального курсу при вивченні загальної хімічної технології та її вплив на афектну сферу студентів / А. І. Посторонко, А. О. Ворох // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2013. - № 1. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2013_1_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Посторонко Анатолій Іванович (педагогічні науки)
  • Ворох Андрій Олександрович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського