Наукова періодика України Наукові праці Національного університету харчових технологій


Бутнік-Сіверський О. Б. 
Маркетингові інструменти в умовах сучасної маркетингової діяльності підприємств-виробників харчової промисловості / О. Б. Бутнік-Сіверський, Г. В. Земко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2019. - Т. 25, № 3. - С. 59-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2019_25_3_9
Досліджено значення інструментів маркетингу, через які впроваджується відповідна маркетингова стратегія (МС) підприємства-виробника продукції харчової промисловості залежно від формування попиту споживачів на товар підприємства. Зазначено, що інструменти маркетингу використовуються під час здійснення збутової політики, визначення ціни та асортименту товару тощо. Одним із головних факторів у реалізації МС підприємства є правильний підбір маркетингових інструментів. Мета роботи - пошук ефективних інструментів маркетингу, що впливають на ситуацію, яка складається під час виробництва певної продукції підприємств-виробників харчової промисловості залежно від формування попиту на неї споживачів, пошуку напрямків і методів реалізації МС. Прикладом використання формування МС на певний період і відбору за такою стратегією інструментів маркетингу може бути торговельна марка безалкогольних напоїв "Монастирський квас" - виробника газованих безалкогольних напоїв. Об'єкт дослідження - інструменти маркетингу за просування торговельної марки "Монастирський квас". Маркетингова стратегія підприємства харчової промисловості спрямована на забезпечення потреб споживача і формування міцних зв'язків між споживачем і підприємством-виробником. Системне і цілеспрямоване використання інструментів маркетингу є одним із основних завдань МС підприємства-виробника. Як метод дослідження розглянуто інструменти маркетингу, які укладені в модель, що одержала назву маркетинг-мікс (або комплекс маркетингу), а також визначено окремі переваги її складових. Визначено доцільні і корисні інструменти маркетингу для МС підприємства-виробника з використанням концепції "4P" та "4C" з елементами моделі "SIVA". Розглянуто досвід визначення вибору ефективних інструментів маркетингу за просування торговельної марки "Монастирський квас" - виробника газованих безалкогольних напоїв ТОВ "Монастирський квас".
  Повний текст PDF - 350.735 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бутнік-Сіверський О.
  • Земко Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бутнік-Сіверський О. Б. Маркетингові інструменти в умовах сучасної маркетингової діяльності підприємств-виробників харчової промисловості / О. Б. Бутнік-Сіверський, Г. В. Земко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2019. - Т. 25, № 3. - С. 59-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2019_25_3_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського