Наукова періодика України Наукові праці Національного університету харчових технологій


Strashynska L. 
Models of integrated marketing communications of tourist enterprises / L. Strashynska, T. Samonova // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2018. - Т. 24, № 4. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2018_24_4_12
Досліджено стратегічні конкурентні переваги підприємств на ринку туристичних послуг, а також визначено, що формування стратегії маркетингових комунікацій має поєднуватись з використанням інноваційних шляхів і методів управління просуванням туристичних послуг. Сформульовано стратегічну мету розвитку туристичної сфери в Україні, що передбачає використання механізмів макрорегулювання, раціональних методів управління та грамотної організації просування туристичного продукту. Проаналізовано різні точки зору дослідників щодо визначення суті поняття "комунікація" та представлено авторське визначення. Розглянуто різноманітні моделі інтегрованих маркетингових комунікацій (Дж. Бернета та С. Моріарті, В. Бузина, А. Арланцевої та Є. Попова) та охарактеризовано їх переваги та недоліки. Аргументовано, що найбільш вдалою є модель інтегрованих маркетингових комунікацій, спрямована на виникнення синергічного ефекту за вдалого поєднання елементів маркетингового повідомлення, переданого різними засобами комунікаційного впливу. Доведено, що передумови виникнення синергічного ефекту маркетингових комунікацій пов'язані не тільки і не стільки з можливим за інтеграції засобів комунікації збільшенням частоти повідомлень і збільшенням охоплення цільової аудиторії туристичних підприємств, скільки з наявністю різних типів мислення, сприйняття й обробки інформації, притаманних людині, а також відмінністю наявних у неї стереотипів. Визначено, що більшість моделей, базуючись на різноманітності підходів до ІМК, мають переважно аналоговий характер, який не надає змоги туристичним підприємствам проводити сценарні розрахунки і прогнозувати динаміку продажів у разі застосування маркетингових комунікацій. Обгрунтовано, що для підприємств сфери туризму, де конкуренція на сучасному етапі стає досить високою, необхідна більш розгорнута модель ІМК, яка надасть змогу грамотно зіставити необхідні системи маркетингових комунікацій і встановити взаємозв'язок між маркетинговими та внутрішньо фірмовими комунікаціями.
  Повний текст PDF - 352.891 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Strashynska L.
  • Samonova T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Strashynska L. Models of integrated marketing communications of tourist enterprises / L. Strashynska, T. Samonova // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2018. - Т. 24, № 4. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2018_24_4_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського