Наукова періодика України Наукові праці Національного університету харчових технологій


Головань О. О. 
Позиціонування в системі глокального менеджменту ТНК / О. О. Головань, О. М. Олійник, К. В. Сухарева, Н. М. Коваленко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2018. - Т. 24, № 3. - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2018_24_3_9
Система позиціонування є одним із механізмів реалізації ефективного глокального менеджменту. За сучасних умов для підприємств важливим є не тільки початкове формування адекватної та дієвої стратегії позиціонування, а й відслідковування її актуальності, збереження привабливості позиції для цільових споживачів на глобальному та різних локальних ринках з одночасним її коригуванням з метою збереження чи посилення конкурентних переваг підприємства та його ринкового становища загалом. Розроблено низку рекомендацій щодо взаємоузгодження стратегічного та локального позиціонування у системі глокального менеджменту ТНК, що діє на вітчизняному ринку харчової промисловості, задля забезпечення її сталого розвитку. Суть процесу формування глокальної стратегії діяльності ТНК полягає у прийнятті обгрунтованих рішень щодо адаптації глобальної стратегії ТНК з умовою врахування вимог локальних ринків, на яких працює корпорація. Основні напрямки адаптації базової стратегії розвитку ТНК до специфічних умов локальних ринків визначаються особливостями глобальної стратегії та ключовими характеристиками розвитку національних ринків, а саме: нестабільністю державного управління в країні перебування, змінами курсів національних валют, ступенем корумпованості суспільства, платоспроможністю споживачів, їх вподобаннями та звичками тощо. Мода на здорове харчування змушує ТНК Nestle, за умов роботи на українському ринку, для підвищення ефективності реалізації глокальної стратегії розвитку змінювати склад і технологію виробництва кетчупів, відмовляючись від використання консервантів і розробляючи дизайн нової упаковки, акцентуючи увагу споживачів на натуральності пропонованого продукту. Стосовно бізнес-проектів з виробництва кави та кондитерських виробів, пропонованих компанією, можна запропонувати ТНК Nestle застосувати стратегію узгодження глобальних цілей компанії з її локальними пріоритетами. Так, в уявленні національного споживача ТНК Nestle асоціюється з виробником якісної продукції, але локальні бренди, що пропонуються компанією, до таких не відносяться. Тож на вітчизняний ринок треба виводити натуральну каву виробництва Nestle та пропонувати натуральний високоякісний шоколад.
  Повний текст PDF - 355.5 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Головань О.
  • Олійник О.
  • Сухарева К.
  • Коваленко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Головань О. О. Позиціонування в системі глокального менеджменту ТНК / О. О. Головань, О. М. Олійник, К. В. Сухарева, Н. М. Коваленко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2018. - Т. 24, № 3. - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2018_24_3_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Олійник Олена Михайлівна (технічні науки)
  • Савицька Олена Михайлiвна (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського