Наукова періодика України Наукові праці Національного університету харчових технологій


Бергер А. Д. 
Методичний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємств м’ясопереробної галузі / А. Д. Бергер // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2018. - Т. 24, № 1. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2018_24_1_13
Проаналізовано суть дефініції "маркетинговий потенціал" та узагальнено існуючі теоретичні підходи до розкриття цього поняття. Обгрунтовано, що маркетинговий потенціал (МП) повинен мати збалансовану структуру для інтенсивності відповідних дій і використання ресурсів з метою забезпечення ефективної маркетингової діяльності. Розглянуто взаємозв'язок МП та маркетингової діяльності підприємства. Визначено основні чинники, що формують маркетинговий потенціал м'ясопереробного підприємства. Узагальнено наукові підходи до визначення структури маркетингового МП. Обгрунтовано 18 показників, що характеризують складові МП підприємств м'ясопереробної галузі: товарний потенціал, ціновий потенціал, збутовий потенціал, комунікаційний потенціал, потенціал персоналу у сфері маркетингу, фінансове забезпечення маркетингової діяльності. Запропоновано алгоритм розрахунку складової МП підприємства. Розроблено методичний підхід до оцінки МП за допомогою інтегрального показника на підставі його складових. Приділено увагу питанням, які залишаються нерозв'язаними для проведення подальших досліджень формування МП підприємств м'ясопереробної галузі.Проаналізовано сутність дефініції "корпоративна соціальна відповідальність" та узагальнено існуючі теоретичні підходи до розкриття цього поняття. Досліджено досвід впровадження корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) на ПАТ "Миронівський хлібопродукт", якому підпорядковуються 2 м'ясопереробні підприємства (МПП). Компанія спрямована, відповідно, до місії на виконання основних пріоритетів КСВ: "Наші люди", "Турбота про тварин", "Сталий розвиток", "Охорона довкілля". Визначено основні цілі КСВ за напрямами (економічна, соціальна, екологічна) для підприємств м'ясопереробної галузі (МПГ), та основні чинники, що формують КСВ МПП. Узагальнено наукові погляди на визначення структури КСВ підприємства. Обгрунтовано 15 показників, що характеризують складові КСВ підприємств МПГ: економічну, соціальну й екологічну. Запропоновано алгоритм розрахунку складової КСВ підприємства. Розроблено методичний підхід до оцінки КСВ, що базується на розрахунку інтегрального показника КСВ на підставі його складових, за допомогою якого можна простежити за позитивними або негативними тенденціями у стратегічному розвитку підприємства. Запропоновано матрицю вибору стратегічних варіантів формування КСВ підприємства щодо рівнів: нульовий, початковий, вищий і рівень підтримки, вдосконалення й захисту. Для кожного рівня розроблено заходи для подальшого розвитку етапів формування КСВ підприємства МПГ. Недослідженим залишається питання апробації методичного підходу на матеріалах підприємств МПГ.
  Повний текст PDF - 348.491 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бергер А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бергер А. Д. Методичний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємств м’ясопереробної галузі / А. Д. Бергер // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2018. - Т. 24, № 1. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2018_24_1_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського