Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Кундєєва Г. О. Маркетингова стратегія розвитку зернового комплексу аграрного сектору України / Г. О. Кундєєва, О. А. Куліш // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2017. - Т. 23, № 4. - С. 81-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2017_23_4_12 Розглянуто питання стратегічного розвитку зернового комплексу аграрного сектору країни. Для забезпечення ефективності і конкурентоспроможності господарської діяльності зернопереробних підприємств запропонована маркетингова стратегія розвиту. Виокремлено особливості, які необхідно враховувати при розробці маркетингової стратегії агропромислових підприємств. Визначено, що правильно розроблена маркетингова стратегія підприємств зернового комплексу є фундаментальною основою їх розвитку та надає змогу державі збільшити експорт продукції з більшою доданою вартістю, що також сприяє зростанню ВВП країни за рахунок збільшення чистого експорту. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кундєєва Г. О. Маркетингова стратегія розвитку зернового комплексу аграрного сектору України / Г. О. Кундєєва, О. А. Куліш // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2017. - Т. 23, № 4. - С. 81-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2017_23_4_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |