Наукова періодика України Наукові праці Національного університету харчових технологій


Кундєєва Г. О. 
Маркетингова стратегія розвитку зернового комплексу аграрного сектору України / Г. О. Кундєєва, О. А. Куліш // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2017. - Т. 23, № 4. - С. 81-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2017_23_4_12
Розглянуто питання стратегічного розвитку зернового комплексу аграрного сектору країни. Для забезпечення ефективності і конкурентоспроможності господарської діяльності зернопереробних підприємств запропонована маркетингова стратегія розвиту. Виокремлено особливості, які необхідно враховувати при розробці маркетингової стратегії агропромислових підприємств. Визначено, що правильно розроблена маркетингова стратегія підприємств зернового комплексу є фундаментальною основою їх розвитку та надає змогу державі збільшити експорт продукції з більшою доданою вартістю, що також сприяє зростанню ВВП країни за рахунок збільшення чистого експорту.
  Повний текст PDF - 366.065 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кундєєва Г.
  • Куліш О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кундєєва Г. О. Маркетингова стратегія розвитку зернового комплексу аграрного сектору України / Г. О. Кундєєва, О. А. Куліш // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2017. - Т. 23, № 4. - С. 81-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2017_23_4_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського