Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Жужукіна Н. І. Мотивація і стимулювання в умовах креативного менеджменту / Н. І. Жужукіна // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2017. - Т. 23, № 4. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2017_23_4_10 На підставі аналізу теорій мотивацій, а саме: теорій потреб, очікування та справедливості, визначено концептуальні засади формування системи стимулювання: транспарентність, відсутність волюнтаризму та протекціонізму; застосування прямих і непрямих матеріальних стимулів та соціальних стимулів комфорту і творчості. При реалізації цих групових мотивацій для наближення до визначення особистого внеску кожного працівника рекомендовано застосовувати такий інструментарій, як комплексні індикативні показники та коефіцієнти градуювання. В умовах формування інформаційного суспільства групові методи мотивацій і стимулювання поступово замінюють індивідуальною системою стимулювання. У зв'язку з цим розглянуто модель когнітивного стимулювання Майєрс-Бріггс, яка поки що широко не використовується в практиці роботи вітчизняних підприємств і навіть у системі освіти. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Жужукіна Н. І. Мотивація і стимулювання в умовах креативного менеджменту / Н. І. Жужукіна // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2017. - Т. 23, № 4. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2017_23_4_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |