Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Страшинський В. І. Пристосування торговельних мереж до зміни поведінки споживачів харчової продукції в Україні / В. І. Страшинський // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2017. - Т. 23, № 3. - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2017_23_3_10 Проаналізовано сучасні споживчі настрої покупців харчової продукції України, визначено основні причини негативних очікувань і побоювання споживачів стосовно подальшого розвитку продовольчого ринку країни. Надано характеристику власним торговельним маркам, вказано передумови їх розвитку та відмінності від брендованої продукції, досліджено їх сприйняття споживачами. Визначено основні торговельні мережі харчової продукції та їх виробничі потужності. Перераховані ключові стимули та передумови розповсюдженості програм лояльності торговельних мереж та їх вплив на кінцевого споживача. Досліджено поширеність та основні переваги промоакцій; вказано середню глибину знижок та основні категорії, що найбільше продаються саме через промо. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Страшинський В. І. Пристосування торговельних мереж до зміни поведінки споживачів харчової продукції в Україні / В. І. Страшинський // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2017. - Т. 23, № 3. - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2017_23_3_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |