Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Репіч Т. А. Оптимізація роботи з клієнтами шляхом проведення XYZ-аналізу / Т. А. Репіч // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2016. - Т. 22, № 4. - С. 110-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2016_22_4_15 Проаналізовано алгоритм проведення XYZ-аналізу, його особливості, переваги та недоліки. Наведено рекомендації фахівців з практичного використання методу. Розглянуто проблему визначення інтервалів для кожної з категорій, процедуру використання XYZ-аналізу та визначено завдання для кожного з етапів. Доведено доцільність використання АВС-XYZ-аналізу клієнтів і постачальників, що надає можливість чітко визначити цінність клієнта та постачальника для підприємства і розробити програми роботи з ними, спрямовані на розвиток відносин та їх стимулювання. Досліджено можливості проведення аналізу для бази даних клієнтів і розглянуто приклад такого аналізу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Репіч Т. А. Оптимізація роботи з клієнтами шляхом проведення XYZ-аналізу / Т. А. Репіч // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2016. - Т. 22, № 4. - С. 110-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2016_22_4_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |