Наукова періодика України Наукові праці Національного університету харчових технологій


Рибінцев В. О. 
Вплив інструментів прямого маркетингу на лояльність клієнтів продуктової мережі супермаркетів / В. О. Рибінцев, О. О. Головань, С. В. Маркова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2016. - Т. 22, № 4. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2016_22_4_14
  Повний текст PDF - 386.502 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рибінцев В.
  • Головань О.
  • Маркова С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рибінцев В. О. Вплив інструментів прямого маркетингу на лояльність клієнтів продуктової мережі супермаркетів / В. О. Рибінцев, О. О. Головань, С. В. Маркова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2016. - Т. 22, № 4. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2016_22_4_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського