Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Красноруцький О. О. Конкурентні аспекти формування комунікаційних стратегій у структурі комплексу маркетингу підприємств-виробників агропродовольчої продукції / О. О. Красноруцький // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2014. - Т. 20, № 1. - С. 112-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2014_20_1_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Красноруцький О. О. Конкурентні аспекти формування комунікаційних стратегій у структурі комплексу маркетингу підприємств-виробників агропродовольчої продукції / О. О. Красноруцький // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2014. - Т. 20, № 1. - С. 112-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2014_20_1_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |