Наукова періодика України Наукові праці Національного університету харчових технологій


Тюха І. В. 
Сутність і роль бренду в концепції ринкового позиціонування товару на споживчому ринку / І. В. Тюха, С. В. Сіробаба // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 53. - С. 166-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_53_21
  Повний текст PDF - 1.276 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тюха І.
  • Сіробаба С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тюха І. В. Сутність і роль бренду в концепції ринкового позиціонування товару на споживчому ринку / І. В. Тюха, С. В. Сіробаба // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 53. - С. 166-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_53_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського