Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Тюха І. В. Сутність і роль бренду в концепції ринкового позиціонування товару на споживчому ринку / І. В. Тюха, С. В. Сіробаба // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 53. - С. 166-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_53_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тюха І. В. Сутність і роль бренду в концепції ринкового позиціонування товару на споживчому ринку / І. В. Тюха, С. В. Сіробаба // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 53. - С. 166-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_53_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |