Наукова періодика України Наукові праці Національного університету харчових технологій


Мокіна С. М. 
Формування команди з управління брендом роботодавця / С. М. Мокіна, Т. Л. Мостенська // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2012. - № 47. - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2012_47_30
Розглянуто основні поняття управління брендом роботодавця. Визначено функції та принципи формування команди зі створення бренду роботодавця. Визначено роль бренду роботодавця у сприйнятті підприємства у зовнішньому середовищі. Обгрунтовано доцільність створення крос-функціональної команди для управління брендом роботодавця.
  Повний текст PDF - 125.115 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мокіна С.
  • Мостенська Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мокіна С. М. Формування команди з управління брендом роботодавця / С. М. Мокіна, Т. Л. Мостенська // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2012. - № 47. - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2012_47_30.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського