Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Мокіна С. М. Формування команди з управління брендом роботодавця / С. М. Мокіна, Т. Л. Мостенська // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2012. - № 47. - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2012_47_30 Розглянуто основні поняття управління брендом роботодавця. Визначено функції та принципи формування команди зі створення бренду роботодавця. Визначено роль бренду роботодавця у сприйнятті підприємства у зовнішньому середовищі. Обгрунтовано доцільність створення крос-функціональної команди для управління брендом роботодавця. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мокіна С. М. Формування команди з управління брендом роботодавця / С. М. Мокіна, Т. Л. Мостенська // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2012. - № 47. - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2012_47_30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |