Наукова періодика України


Капінус Л. В. 
Класифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів / Л. В. Капінус // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2010. - № 35. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2010_35_25
На базі узагальнення існуючих підходів до трактування терміну "реклама" запропоновано авторське бачення цієї категорії, а також поняття "система класифікації реклами". З метою підвищення ефективності управління поведінкою споживачів доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами.
  Повний текст PDF - 279.655 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Капінус Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Капінус Л. В. Класифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів / Л. В. Капінус // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2010. - № 35. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2010_35_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Капінус Лариса Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського