Наукова періодика України | |||
Капінус Л. В. Класифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів / Л. В. Капінус // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2010. - № 35. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2010_35_25 На базі узагальнення існуючих підходів до трактування терміну "реклама" запропоновано авторське бачення цієї категорії, а також поняття "система класифікації реклами". З метою підвищення ефективності управління поведінкою споживачів доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Капінус Л. В. Класифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів / Л. В. Капінус // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2010. - № 35. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2010_35_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |