Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Жолнер І. В. Облік витрат на рекламу в контексті міжнародних та національних стандартів / І. В. Жолнер // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2010. - № 35. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2010_35_20 Зазначено, що реклама - це важливий елемент економіки і один з основних інструментів ринку. Витрати на рекламу відіграють важливе значення, адже їх облік залишається надзвичайно актуальним питанням. Розглянуто проблеми обліку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Жолнер І. В. Облік витрат на рекламу в контексті міжнародних та національних стандартів / І. В. Жолнер // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2010. - № 35. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2010_35_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |