Наукова періодика України Наукові праці Національного університету харчових технологій


П'янкова О. В. 
Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування / О. В. П'янкова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2009. - № 31. - С. 70-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2009_31_25
Розглянуто категорію ідентичності бренду, її структуру, особливості побудови ідентичності брендів продуктів харчування.
  Повний текст PDF - 612.504 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • П'янкова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    П'янкова О. В. Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування / О. В. П'янкова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2009. - № 31. - С. 70-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2009_31_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського