Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
П'янкова О. В. Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування / О. В. П'янкова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2009. - № 31. - С. 70-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2009_31_25 Розглянуто категорію ідентичності бренду, її структуру, особливості побудови ідентичності брендів продуктів харчування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: П'янкова О. В. Ідентичність брендів українського ринку продуктів харчування / О. В. П'янкова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2009. - № 31. - С. 70-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2009_31_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |