Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Капінус Л. В. Управління продуктивністю споживчо-орієнтованого підприємства / Л. В. Капінус // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2009. - № 31. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2009_31_10 Розглянуто теоретичні підходи щодо розуміння та розрахунку продуктивності реклами. Створено модель впливу маркетингової інформації на продуктивність підприємства, що орієнтується на споживача. Розглянуто етапи життєвого циклу товару (торговельної марки) та виявлено динаміку маркетингових витрат підприємства залежно від життєвого етапу розвитку товару. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Капінус Л. В. Управління продуктивністю споживчо-орієнтованого підприємства / Л. В. Капінус // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2009. - № 31. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2009_31_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |