Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Бєлова Т. Г. Підходи до формування стратегії відносин / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2009. - № 30. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2009_30_8 Розглянуто теоретичні підходи щодо формування стратегії відносин. Надано характеристику маркетингу відносин. Визначено причини встановлення відносин, доведено необхідність співпраці між виробниками і споживачами, виробниками і постачальниками, окремими незалежними компаніями. Наведено обмеження щодо застосування маркетингу відносин. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бєлова Т. Г. Підходи до формування стратегії відносин / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2009. - № 30. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2009_30_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |