Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Тараєвська Л. С. Маркетинг людського капіталу / Л. С. Тараєвська // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2009. - № 30. - С. 108-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2009_30_40 Маркетинг людського капіталу включає маркетинг робочої сили і робочих місць на ринку праці, а також маркетинг робочих місць і їх відповідність робочій силі всередині фірми. З врахуванням цього не заперечним залишається думка, щодо доцільності проведення маркетингових досліджень на ринку праці. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тараєвська Л. С. Маркетинг людського капіталу / Л. С. Тараєвська // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2009. - № 30. - С. 108-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2009_30_40. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |