Наукова періодика України Наукові праці Національного університету харчових технологій


Тараєвська Л. С. 
Маркетинг людського капіталу / Л. С. Тараєвська // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2009. - № 30. - С. 108-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2009_30_40
Маркетинг людського капіталу включає маркетинг робочої сили і робочих місць на ринку праці, а також маркетинг робочих місць і їх відповідність робочій силі всередині фірми. З врахуванням цього не заперечним залишається думка, щодо доцільності проведення маркетингових досліджень на ринку праці.
  Повний текст PDF - 600.694 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тараєвська Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тараєвська Л. С. Маркетинг людського капіталу / Л. С. Тараєвська // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2009. - № 30. - С. 108-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2009_30_40.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського