Наукова періодика України | Наукові праці НДФІ | ||
Баханова М. В. Розроблення механізму ефективних маркетингових комунікацій на основі сегментації ринку банківських продуктів / М. В. Баханова // Наукові праці НДФІ. - 2012. - Вип. 4. - С. 169-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npndfi_2012_4_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Баханова М. В. Розроблення механізму ефективних маркетингових комунікацій на основі сегментації ринку банківських продуктів / М. В. Баханова // Наукові праці НДФІ. - 2012. - Вип. 4. - С. 169-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npndfi_2012_4_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |