Наукова періодика України | Наукове пізнання: методологія та технологія | ||
Пальчинская М. В. Проектування інклюзивного освітнього простору як засіб соціальної адаптації дітей з особливими потребами в освітньому середовищі / М. В. Пальчинская, І. М. Орленко // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія. - 2018. - Вип. 1. - С. 83-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmt_2018_1_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пальчинская М. В. Проектування інклюзивного освітнього простору як засіб соціальної адаптації дітей з особливими потребами в освітньому середовищі / М. В. Пальчинская, І. М. Орленко // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія. - 2018. - Вип. 1. - С. 83-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmt_2018_1_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |