Наукова періодика України | Наукове пізнання: методологія та технологія | ||
Полибза Е. О. Роль рекламної комунікації у формуванні суспільної свідомості / Е. О. Полибза // Наукове пізнання: методологія та технологія : Філософія. - 2014. - Вип. 2. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmt_2014_2_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Полибза Е. О. Роль рекламної комунікації у формуванні суспільної свідомості / Е. О. Полибза // Наукове пізнання: методологія та технологія : Філософія. - 2014. - Вип. 2. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmt_2014_2_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |