Наукова періодика України Наукове пізнання: методологія та технологія


Полибза Е. О. 
Роль рекламної комунікації у формуванні суспільної свідомості / Е. О. Полибза // Наукове пізнання: методологія та технологія : Філософія. - 2014. - Вип. 2. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmt_2014_2_20
  Повний текст PDF - 370.089 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Полибза Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Полибза Е. О. Роль рекламної комунікації у формуванні суспільної свідомості / Е. О. Полибза // Наукове пізнання: методологія та технологія : Філософія. - 2014. - Вип. 2. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmt_2014_2_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського