Наукова періодика України Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка


Ворначев А. О. 
Роль лінгвістичних засобів у створенні індивідуального іміджу товару в рекламі конструктивно ідентичних автомобілів / А. О. Ворначев // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2010. - Вип. 22(1). - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2010_22%281%29__19
  Повний текст PDF - 954.058 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ворначев А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ворначев А. О. Роль лінгвістичних засобів у створенні індивідуального іміджу товару в рекламі конструктивно ідентичних автомобілів / А. О. Ворначев // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2010. - Вип. 22(1). - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2010_22(1)__19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ворначев Андрій Олександрович (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського