Наукова періодика України Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету


Спудка І. М. 
Шкільний процес як засіб формування підлеглих Третього Рейху (на прикладі м. Запоріжжя) / І. М. Спудка, Л. В. Турчина // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2015. - Вип. 42. - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2015_42_30
Проаналізовано політику німецької окупаційної влади в сфері шкільної освіти в м. Запоріжжі. На окупованій території міста були відкриті початкові та українські народні школи з метою встановлення тотального контролю над наймолодшими категоріями населення. Політика німецького командування носила непослідовний та обмежений характер та не досягла бажаних результатів. Розкрито особливості функціонування шкіл, політики окупаційної влади стосовно підбору педагогічних кадрів й покладених на них новою владою завдань.
  Повний текст PDF - 384.705 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Спудка І.
  • Турчина Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Спудка І. М. Шкільний процес як засіб формування підлеглих Третього Рейху (на прикладі м. Запоріжжя) / І. М. Спудка, Л. В. Турчина // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2015. - Вип. 42. - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2015_42_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Спудка Ірина Миколаївна (1978–) (історичні науки)
  • Турчина Людмила Валеріївна (1972–) (історичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського