Наукова періодика України | Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету | ||
Терно С. О. Роль критичного мислення у громадянському вихованні на уроках історії / С. О. Терно // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2013. - Вип. 35. - С. 374-382. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2013_35_73 Розглянуто проблеми громадянського виховання учнів на уроках історії у контексті викликів сучасного інформаційного суспільства. Відзначено, що засобом громадянського виховання виступає авторська методика розвитку критичного мислення школярів, яка спирається на внутрішні потреби учнів та закономірності функціонування мозку і психіки. Запропоновано рекомендації викладачам щодо організації процесу навчання згідно з положеннями нейропедагогіки. Наголошено, що навчання стане природнім і ефективним у разі забезпечення низки умов: вільне навчальне середовище, інтелектуальні й моральні виклики учням щодо пошуку сенсу та закономірностей історичного процесу через емоційно значуще сприйняття минулого за допомогою візуалізацій. Представлено авторську методику розвитку критичного мислення школярів у процесі навчання історії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Терно С. О. Роль критичного мислення у громадянському вихованні на уроках історії / С. О. Терно // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2013. - Вип. 35. - С. 374-382. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2013_35_73. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |