Наукова періодика України | Нова педагогічна думка | ||
Федорець В. Феноменологічно орієнтована проблематизація як актуальна складова методології і методики розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури / В. Федорець // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 4. - С. 184-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_4_54 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Федорець В. Феноменологічно орієнтована проблематизація як актуальна складова методології і методики розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури / В. Федорець // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 4. - С. 184-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_4_54. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |