Наукова періодика України | Нова педагогічна думка | ||
Ручинська Н. Основні підходи до визначення поняття змішаного навчання / Н. Ручинська, І. Семененко // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 3. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_3_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ручинська Н. Основні підходи до визначення поняття змішаного навчання / Н. Ручинська, І. Семененко // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 3. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_3_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |