Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Кравченко Г. 
Адаптивне управління розвитком кафедральної системи інституту післядипломної педагогічної освіти на основі факторно-критеріального моделювання / Г. Кравченко // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_9
Розглянуто впровадження технологій адаптивного управління в систему управління організаційними структурами інститутів післядипломної педагогічної освіти та їх значення для розвитку кафедральної системи. Визначено значення факторно-критеріального моделювання в адаптивному управлінні розвитком кафедральної системи таких інститутів. Адаптивне управління представлено як формальний процес постійного вдосконалення методів управління шляхом вивчення результатів оперативних та експериментальних підходів. Охарактеризовано кваліметричний підхід, згідно з яким оперативне, гнучке управління вимагає ефективного збору інформації про якісний стан функціонування педагогічної системи, об’єктивного зворотного зв’язку з метою своєчасного прийняття управлінських рішень. Наведено таблиці факторно-критеріальної моделі діяльності викладача, діяльності кафедри управління якістю освіти та базової кваліметричної моделі діяльності директора загальноосвітнього навчального закладу.Рассмотрены внедрения технологий адаптивного управления в систему управления организационными структурами институтов последипломного педагогического образования и их значение для развития кафедральной системы. Определены значения факторно-критериального моделирования в адаптивном управлении развитием кафедральной системы таких институтов. Адаптивное управление представлено как формальный процесс постоянного совершенствования методов управления путем изучения результатов оперативных и экспериментальных подходов. Охарактеризован квалиметрический подход, согласно которому оперативное, гибкое управление требует эффективного сбора информации о качественном состоянии функционирования педагогической системы, объективного обратной связи с целью своевременного принятия управленческих решений. Приведены таблица факторно-критериальной модели деятельности преподавателя, деятельности кафедры управления качеством образования и таблица базовой квалиметрической модели деятельности директора общеобразовательного учебного заведения. It’s considered the implementation of adaptive control techniques in managing organizational structure of the institute of postgraduate education and their importance for the development of the cathedral. It’s developed the values of the quotient-criterial modeling in adaptive management of development of the cathedral of such institutions. Adaptive management is presented as a formal process of continuous improvement of management practices by reviewing the results of operational and experimental approaches. Qualimetric characterized the approach that the rapid, flexible management requires effective collection of information about the quality status of functioning educational system, objective feedback for timely decision-making.
  Повний текст PDF - 550.586 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кравченко Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кравченко Г. Адаптивне управління розвитком кафедральної системи інституту післядипломної педагогічної освіти на основі факторно-критеріального моделювання / Г. Кравченко // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кравченко Ганна Юріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського