Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Бухальська С. 
Компетентнісно зорієнтований розвиток студента в системі навчально-виховної та методичної роботи медичного коледжу як умова модернізації вищої медичної освіти / С. Бухальська, О. Мельничук // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_7
Розглянуто зміст поняття “компетентнісно зорієнтований розвиток студента” з точки зору його реалізації в системі навчально-виховної та методичної роботи медичного коледжу як умови модернізації вищої медичної освіти. Зазначено, що при вивченні дисциплін студентами-медиками циклу загальноосвітньої підготовки здійснюється формування ключових компетентностей – комунікації рідною мовою, математичної грамотності та інформаційно-комунікаційної, здоров’язбережувальної, соціальної, загальнокультурної компетентності. Підкреслено, що при вивченні дисциплін професійної та практичної підготовки формується спеціальна, фахова компетентність майбутніх медичних працівників. З’ясовано, що у процесі професійної підготовки молодших медичних спеціалістів та бакалаврів в Україні, що здійснюється у системі навчально-виховної та методичної роботи медичних коледжів, реалізуються головні завдання модернізації вищої медичної освіти – випуск кваліфікованих медичних кадрів з високим рівнем сформованості ключових, базових, професійних компетентностей, що охоплюють загальноосвітні та фахові знання, практичні уміння і навички. Рассмотрено содержание понятия “компетентно ориентированное развитие студента” с точки зрения его реализации в системе учебно-воспитательной и методической работы медицинского колледжа как условия модернизации высшего медицинского образования. Отмечено, что при изучении дисциплин студентами-медиками цикла общеобразовательной подготовки осуществляется формирование ключевых компетентностей –информационно-коммуникационной, сохраняющей здоровье, социальной, общекультурной компетентности. Подчеркнуто, что при изучении дисциплин профессиональной и практической подготовки формируется специальная, профессиональная компетентность будущих медицинских работников. Выяснено, что в процессе профессиональной подготовки младших медицинских специалистов и бакалавров в Украине, которая осуществляется в системе учебно-воспитательной и методической работы медицинских колледжей, реализуются основные задачи модернизации высшего медицинского образования – выпуск квалифицированных медицинских кадров с высоким уровнем сформированности ключевых, базовых, профессиональных компетенций. Эти профессиональные компетенции охватывают общеобразовательные и профессиональные знания, практические умения и навыки.Considered the meaning of “competent student oriented development” in terms of its implementation in the system of educational and methodical work of the medical college as a condition for the modernization of higher medical education. It is noted that in the study subject’s medical students of general education cycle is carried out the formation of key competencies - communication in their native language, mathematical literacy and information and communication, self-health, social and general cultural competence. It’s stressed that the study subjects of professional and practical training formed a special professional competence of future health professionals. It was found that in the process of training of junior medical specialists and bachelors in Ukraine, which is implemented in the system of educational and methodical work of medical colleges, implemented the basic tasks of modernization of higher medical education – the release of qualified medical personnel with a high level of development of key, basic, professional competencies covering general and vocational knowledge and practical skills.
  Повний текст PDF - 408.849 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бухальська С.
  • Мельничук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бухальська С. Компетентнісно зорієнтований розвиток студента в системі навчально-виховної та методичної роботи медичного коледжу як умова модернізації вищої медичної освіти / С. Бухальська, О. Мельничук // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бухальська Світлана Євгеніївна (педагогічні науки)
  • Мельничук Ольга Василівна (1985–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського