Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Трифонова О. 
Методичні засади формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку / О. Трифонова // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_25
Визначено та науково обґрунтовано сутність і структуру феномена “мовленнєва особистість дитини старшого дошкільного віку”, чинники, що впливають на ефективне формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку (мовна свідомість і самосвідомість, дитяча мовленнєва картина світу, розвивальне мовленнєве середовище, мовленнєва активність особистості). Визначено критерії (когнітивно-мовленнєва, дискурсивно-мовленнєва, креативно-мовленнєва компетенції) з їх показниками, педагогічні умови формування мовленнєвої особистості старших дошкільників. Описано лінгводидактичну модель та експериментальну методику формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку.Определена и научно обоснована сущность и структура феномена “речевая личность ребенка старшего дошкольного возраста”. Охарактеризованы факторы, влияющие на эффективное формирование речевой личности детей старшего дошкольного возраста: языковое сознание и самосознание, детская речевая картина мира, развивающая речевая среда, речевая активность личности. Определены критерии (когнитивно-речевая, дискурсивно-речевая, креативно-речевая компетенции) с их показателями, педагогические условия формирования языковой личности старших дошкольников. Описана лингводидактическая модель и экспериментальная методика формирования речевой личности детей старшего дошкольного возраста.Determined and scientifically proved the essence and structure of the phenomenon of “verbal identity of the child preschool age”. It’s considered the factors influencing the formation of effective voice personality preschool children: linguistic consciousness and self-awareness, children’s verbal picture of the world, to develop speech Wednesday, speech activity of the individual. It’s determined the criteria (cognitive speech, discourse, and speech, creative and verbal competence) with their performance, pedagogical conditions of formation of the language person older preschoolers.
  Повний текст PDF - 319.816 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Трифонова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Трифонова О. Методичні засади формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку / О. Трифонова // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Трифонова Олена Сергіївна (педагогічні науки)
  • Трифонова Олена Михайлівна ()
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського