Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Віднічук М. 
Формування культури мислення учнів в дослідно-експериментальній роботі Малої академії наук / М. Віднічук, О. Андрєєв // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 28-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_9
Обгрунтовано необхідність впровадження культури мислення в учнів шкільного віку. Виокремлено закономірності формування культури мислення: послідовність думки, виконання законів і правил логічного викладу, усвідомлення особливостей предмета синхронно з його «логікою», врахування протиріччя у суті предмета, формування категорій як форм змістовного мислення, формування здатності абстрагуватися від особистої точки зору та певних парадигм розуму. здатність до рефлексії; в основі моральних вимірів повинна бути культура мислення. Констатовано детермінованість совісті й логічних дій, рівень невизначеності однієї екстраполюється на логічному рівні. Представлено категоріальні та онтологічні атрибути, представлені у праці Мічіо Кайку “Фізика майбутнього”, де розглянуто питання перспективи розвитку людства, зокрема моральних засад науки. Доведено, що саме мудрість є ключем до майбутнього. У сучасному суспільстві знайти мудрість важко. На відміну від інформації, її не можна поширювати через блоги та інтернет-чати. Людство тоне в потоці інформації, тому найціннішою стає саме мудрість та здоровий глузд. Констатовано, що для забезпечення життєздатності та ефективності проекту “Мала академія наук” необхідно створити умови (організаційні, методологічні) для формування культури мислення учнів у системі дослідницько-експериментальної роботи Малої академії наук України. Обоснована необходимость внедрения культуры мышления у учащихся школьного возраста. Выделены закономерности формирования культуры мышления: последовательность мысли, выполнения законов и правил логического изложения, осознание особенностей предмета синхронно с его “логикой”, учета противоречия в сути предмета, формирование категорий как форм содержательного мышления, формирование способности абстрагироваться от личной точки зрения и определенных парадигм ума. способность к рефлексии, в основе моральных измерений должна быть культура мышления. Констатированa детерминированность совести и логических действий, уровень неопределенности одной экстраполируется на логическом уровне. Представлены категориальные и онтологические атрибуты, представленные в работе Мичио Кайку "Физика будущего", где рассмотрены вопросы перспективы развития человечества, в частности моральных основ науки. Доказано, что именно мудрость является ключом к будущему. По его мнению, суть указанного понятия заключается в рассмотрении важнейших черт времени, их тщательном анализе и выделении того, что включает в себя некую благородную цель или принцип.In the article it is based the necessity of formation of the mentality culture of the pupils as the pledge of state innovative development and the role of the Minor academy of science of the school age youth as the main means of its implementation.
  Повний текст PDF - 315.011 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Віднічук М.
  • Андрєєв О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Віднічук М. Формування культури мислення учнів в дослідно-експериментальній роботі Малої академії наук / М. Віднічук, О. Андрєєв // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 28-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського